Κυριακή 6 Απριλίου 2014

‘’πατριώτης’’

         

           



           


 Ξύπνησα, ντύθηκα ,φόρεσα τα ρούχα μου
και την καινούργια μάσκα του ‘’πατριώτη’’ 
Βγήκα ,μαχαίρωσα, έδειρα μαύρους , Πακιστανούς
πουτάνες ,τσογλάνια ,πρεζάκια κι ότι ήταν διαφορετικό από μένα .

Επέστρεψα αναπαυμένος με ήσυχη τη συνείδηση και ξανακοιμήθηκα . .

Ξύπνησα ,φόρεσα το πρόσωπο , έβαλα το καλό μου κουστούμι 
και βγήκα . 

Με το πρόσωπο του καθωσπρέπει ανθρώπου ..

Λήστεψα , ατίμασα , βίασα συνειδήσεις ,εξευτέλισα ανθρώπους ,
οδήγησα στην αυτοχειρία , πάντα ντυμένος καθωσπρέπει ..

Ξύπνησα, φόρεσα τη μάσκα μου 
βρέθηκα σε συγκεντρώσεις ,σε πορείες 
χτυπήθηκα με την αστυνομία πήγα σε αντιφασιστικά συλλαλητήρια 
διαλογίστηκα πάνω στη θεωρία του Καντ ,
και σκέφτηκα χαρούμενα τον Ντολμανσέ και τη μικρή Ευγενία ..

[όταν δεν πιστεύεις πια πως υπάρχει κακό για ποιο κακό θα χρειαστεί να μετανοήσεις ;]
Τις Κυριακές πηγαίνω στην εκκλησία και 
στέκομαι   ευλαβικά μπροστά στον εσταυρωμένο. 

Οι φίλοι με θαυμάζουν ,κι οι γνωστοί με χαιρετάνε εγκάρδια από μακριά ..
Πάντα χαίρονται την συντρόφια μου ,και εξυμνούν το πνεύμα μου ..

Μόνος τα βράδια δίπλα στο παράθυρο ,αναπνέω τη ουσία μου ..

Την ώρα που κάποιο βυτίο πιο κάτω αδειάζει τα περιττώματα των ανθρώπων ..

ηρακλης..

Δεν υπάρχουν σχόλια: