Σάββατο 15 Απριλίου 2023

Tης λόγχης το καρτέρι.

 




Αίμα σταλάζει•

τα φτερά
στης λόγχης το καρτέρι
του αγκαθιού
το στέφανο
σπάθισε το αγέρι

Κρουστάλλιασε το δάκρυ του
και σ' εγκρεμούς
γιγάντων
κούρνιασε βλέμμα και ψυχή
σε χώρο
των αχράντων

Μάνα...μην πιεις τ' αμίλητο
πιες το δικό μου αίμα



έτοιμος
για τον θάνατο
του πόνου είμαι θρέμμα

Γιέ μου.

Βαρύς χειμώνας•
μην σταθείς•
Τον ίσκιος
μη σκεπάσεις
σαράκι η νύχτα
βάδισε•
Φωτιά- δρεπάνι
φονικά
σκότος χωρίς οάσεις

Τα μάτια μας αντέξανε
το φως
της ειμαρμένης
Πικρό μαντήλι
θάμπωσε
το φως της οικουμένης

Μάνα
Βαστώ στο χέρι μου
το αίμα όλου του κόσμου
των ταπεινών
και των φτωχών•
κινώ για το ταξίδι μου
Μάνα την ευχή σου δώσ' μου

Γιε μου

-Ήλιε και φως μου, μια αστραπή
ράγισε την καρδιά μου
μες'της ψυχής μου
τον ναό
του σκότους ατραποί
μαράθηκε αγόρι μου
ο Κέρδος της χαράς μου
κι απ' το υφάδι
της πληγής
ο πόνος θα τραφεί

Δυο δάκρυα έπεσαν
στην γη
και άνθισε το χώμα
και ράγισε το σούρουπο
απ' τις πληγές
στο σώμα

Και ο ζευγολάτης τ' ουρανού
ραίνει με φως
-σκοτάδι -
βαθιά στον Άδη
βύθισε
θανάτου το υφάδι.

Ηρακλής

1 σχόλιο:

Alexander είπε...

Ευχαριστώ για την εξειδίκευσή σας. Η ανάρτησή σας παρείχε πολύτιμες πληροφορίες που μπορώ να εφαρμόσω.