Κυριακή 9 Αυγούστου 2020

Ονειρόστρατα..


Στου δειλινού τα χρώματα στο μωβ της κάθε δύσης
μια θάλασσα που χύνεται και χρωματίζει η φύσης
μέσα στο μπλε τση θάλασσας ανοίγω τα φτερά μου
λιόχυτη κι αρχαγγελική γίνεται η αγκαλιά μου

Και λουλουδίζουν οι αυγές, αρώματα που σπέρνουν
στο σύθαμπο της σκέψης μου οι λογισμοί σε φέρνουν
καθώς του ονείρου το δεντρί ανθεί και λουλουδίζει
αχτίδες λιοπερίχυτες τη σκέψη χρωματίζει

Σύννεφο, γλάρος, πέλαγος κι ανέμελος με κέφι
άστρο καθάριο τ’ ουρανού βαστώ μέσα στα νέφη
και χρωματίζω ότι θωρώ κι ότι γροικώ στενάζω
και με τσί νύχτας τα πουλιά στην ομορφιά κοιτάσω

Πόσες αρίφνητες χαρές, τόσα πολλά πλουμάδια
κεντίζει η ανατολή στο νου τα ματοκλάδια
και φτερουγίζει η ζωή, θάλασσα να γιομίσει
την κάθε ώρα χωριστά μες στσ' εμορφιές να ντύσει.

Να μπω στην ονειρόστρατα του κόσμου και να δώσω
αρώματα βασιλικού κι αγιόκλημα, να νιώσω
Θεέ μου , η πλάση ομορφιές π ‘απλόχερα χαρίζει
στου κάθε ανθρώπου το δεντρί την αρμονιά κεντρίζει
και χρωματίζω ότι θωρώ κι ότι γροικώ στενάζω
και με τσί νύχτας τα πουλιά στην ομορφιά κοιτάσω

Μια αναπνιά και μια μαθιά μου φτάνουν για να ζήσω
χίλιες ζωές, στση θύμησης την εμορφιά θα αφήσω
στο πορφυρό σου πέλαγος ζωή να ξεψυχήσω
με ασκημιές και θύελλες δε θα σε μαγαρίσω


Ηρακλής.

Δεν υπάρχουν σχόλια: