Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

λογικό ,παράλογο ,έλλογο ..



δε γουστάρω τη λογική

γιατί είναι επιτηδευμένη

φτιαχτή

με την ανοησία της νόησης

ενώ ο ελεύθερος δεν εξηγεί …

ζει,

με την υπεροχή των αισθήσεων

Κατανοεί …

απλά πετά και απολαμβάνει

τι να σου εξηγήσω…..

έτσι

πέφτεις και ξαναπετάς πιο ψηλά

………………

πονάς και σφίγγεις τα δόντια
και λες

όλα είναι ένα παιγνίδι

και όταν έρθει ο θάνατος να σε βρει όρθιο

ναι ρε



δεν γουστάρω τη λογική συνέχεια των πραγμάτων

μπήκαμε στο παιγνίδι αυτό και ξεχάσαμε να ξαναβγούμε

χάσαμε την είσοδο ρε φίλε

Σωστά;;

και δε με νοιάζει άλλα ….

μάλλον μας άρεσε

το έργο..

μα είναι ρε το μπουρδέλο

πως τώρα πια …μ΄΄ αρέσει η φυλακή μου..

γαμωτο

γαμώ την κοινωνία μου

θέλω ευκαιρίες



θέλω να με βλέπει η ζωή και να τρομάζει

και καταντήσαμε ρε ….

Να τη κλεβουμε

να την βλέπουμε και να σκύβουμε το κεφάλι

όλοι μας

γιατί ξέρω τι είναι ορθό και τι όχι

στα μέτρα της ψυχής ..όχι του νου ..



και δεν την πιάνω από τα μαλλιά

και να τη καβαλήσω σαν άστρωτο άτι



μόνο περιμένω να μου στείλει
λίγα θλιβερά σύννεφα
που να σκεπάσουν τον ουρανό μου

γιατί δεν μπορώ να βλέπω αυτό που δεν τολμώ
και δεν τολμώ αυτό που μπορώ !!!

............

ξέρεις ρε


να επαναστατήσουμε

εδώ

μόνοι ..

εγώ

εσύ

και η ανυπαρξία των καιρών …


μόνο θέλω όταν με κοιτάς

να έχεις φωτιές στα μάτια σου
και ένα χαμόγελο σατανικό…


έτσι που η χαρά και η θλίψη των καιρών μας

να φαντάζουν παιδικό παιγνίδι

δίχως ανομήματα πλέον..

και απόλειπα ανεξόφλητων λογαριασμών..

γιατί ξέρεις από ποια μεριά θα είμαστε
τι να πεις ρε φιλέ ..
…………………..
και οι σκιές που μας ακλουθούσανε

κουράστηκαν κι αυτές

κάθισαν να ξαποστάσουν ….


έρημοι τώρα δίχως αναπάντητα ερωτήματα

για το ασθενές της φύσης των πραγμάτων

ας προχωρήσουμε
...\

τι κι αν είναι χειμώνας ρε

πες μου εσύ μια κουβέντα για άνοιξη

και θα ανθίσουν οι μανόλιες
έτσι - που μέσα μου- θα είμαι ησυχασμένος

φίλε και συνοδοιπόρε μου

τι κι αν είμαστε σε άλλες στράτες

σε δρόμους λασπωμένους κι απόψε
νιώθω
και νιώθεις

ότι κρατήσαμε ότι άξιζε..

ότι είχε περηφάνια,

μαζί

από άλλους δρόμους….

κι όμως

είμαστε πιασμένοι χέρι χέρι ..

Ηρακλής..

5 σχόλια:

roadartist είπε...

"μπήκαμε στο παιγνίδι αυτό και ξεχάσαμε να ξαναβγούμε χάσαμε την είσοδο ρε φίλε"

Να αφήσω μια καλησπέρα, ευχές για καλό μήνα. Σε αισθάνομαι απόλυτα.

ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ είπε...

roadartist

καλημέρα !!

ας επαναπροσδιορίσουμε τη σχέση μας με την πραγματικότητα μας και οχι με
αυτό που μας περάσανε σαν δικό μας !!

Unknown είπε...

`Εχεις κέφια και τους "γράφεις" ακόμα, μπράβο ρε φίλε, δυνατό ήταν κιαυτό . . .

MAN είπε...

`Εχεις κέφια και τους "γράφεις" ακόμα, μπράβο ρε φίλε, δυνατό ήταν κιαυτό . . .

Ανώνυμος είπε...

ούτε εγώ γουστάρω την λογική......
όμορφο ποίημα!!
ρίτσα ηλιού