Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2008

ΤΟ ΤΕΛΟΣ

"Αργά, με αγώνα, σαλεύω ανάμεσα στα φαινόμενα

"Βάνω τάξη στην αναρχία, δίνω πρόσωπο, το πρόσωπο μου, στο χάος.

Σε άξαφνες φοβερές στιγμέςο νους δεν μπορεί,

αστραπές και φαντάσματα.

. δε με χωρούν τα φαινόμενα, πνίγουμαι!

Είναι η μεγάλη κρίσιμη στιγμή….Φοβούμαι…..

Νιώθω στην καρδιά μου όλες τίς ταραχές

τις χαρές και τις πίκρες της ζωής.

Είμαι η νύχτα……

Μια μικρή ανυπόταχτη πνοή

που την τρώει το φως.

Είμαι η νύχτα…… Ο άνεμος του ολέθρου φυσάει·

Θα ΄ναι ο θάνατος……υποτάξου!"

Καίγουμαι!... Βοήθεια!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Oσοι ακολουθουν το βαθυ τους χτυποκαρδι δεν υποτασσονται ποτε.
Δες..!!:))
"Εδίψασα τόσο πολύ για φως και για γαλήνη
κ' ήρθα να πιω από τον κρουνό της γνώσης, να ησυχάσω,
τώρα που η νύχτα η σκοτεινή μαραίνεται και φθίνει,
να ξαπλωθώ φαρδιά-πλατιά σ' όλη τη γη, να ξαποστάσω."

Kαλο Ξημερωμα κι απο δω.Την αγαπη μου.:))

Ανώνυμος είπε...

Η ανθρώπινη ζωή δεν είναι παρά ένα παιχνίδι τρέλας. Η καρδιά έχει πάντα δίκιο. Τα λέμε . Σε ευχαριστώωω!!!